Meiden, opgelet: twee van onze vele quilty pleasures smelten nu samen! Het Italiaanse modemerk Dolce&Gabbana ontwierp, naar aanleiding van de 25ste verjaardag van Magnum, een ijsje voor het populaire merk.
foto: Magnum
De ontwerpers Domenico Dolce& Stefano Gabbana lieten deze keer hun creatieve geest niet te loop op handtassen of andere kledingstukken, maar ontwierpen een ijsje naar hun smaak. Het resultaat is een frisco met witte chocolade, spiced up met stukjes chocolade en pistachenootjes. Het eiland Sicilië, de geboorteplaats van de ontwerpers, leverde de inspiratie voor het ijsje én voor de verpakking. Eenmaal je het ijsje opgegeten hebt, houd je er een doosje met getekende cactussen, fruit en een gouden koets aan over.
Het is niet de eerste keer dat Magnum in zee gaat met modeontwerpers. In 2011 stond Chanel-ontwerper en duizendpoot Karel Lagerfeld achter de camera voor het merk. Hij produceerde, in samenwerking met actrice Rachel Bilson, drie filmpjes voor het ijsjesmerk. Zac Posen ontwierp vorig jaar een designerjurk, ter waarde van 1,2 miljoen euro, als promotie voor de nieuwe Magnum Gold.
Wie van plan is zich nu te reppen naar het diepvriesvak in de dichtstbijzijnde winkel: halt! Het ijsje is pas vanaf juli in de winkels verkrijgbaar. Bekijk ondertussen de filmpjes van de eerdere Magnum-samenwerkingen:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten